Monday, May 2, 2016

Cheesy Marble Brownies

Cheesy Marble Brownies

Teks: hayatiabdmohid


29 April 2016
Penghujung April
Saya mendapat 1 tempahan yang amat berat dan perlukan risiko yang tinggi
Maklumlah Customer ini menyajikan kek tersebut di Kelantan...
Sungguh jauh perjalanan kek ini dari Seri Manjung, Perak ke Kelantan
Jam 8.30pagi proses membuat kek ini dilakukan...
Inilah pertama kali saya melakukan kek Cheesy Marble Brownies
Maklumlah sebelum ini sebut brownies saya pernah buat
Blueberry Cheese Brownies dan Red Velvet Brownies..

Pada mulanya, saya pun siapkan base brownies dahulu...
Ding Dong-Dong adalah dalam pukul 9.30pagi siap dan terus bakar.
Proses membakar hampir 20minit sahaja..
Sementara menunggu proses membakar saya siapkan adunan cheese pulak..

Ting ting..tanda kek sudah masak...
Alhamdulillah kejadian kek sangat cantik..
proses deco cheese perlu dilakukan.. .
Semuanya berjalanan dengan lancar...itulah kalau niat baik maka baiklah yang diperolehi...
Berkat rezeki di hari Jumaat penghulu segala hari.

Inilah hasil kek yang dipanggil oleh semua orang pada masa kini CHEESY MARBLE BROWNIES
Terima Kasih Adik Nisa sudi tempah dengan Kak...Minta Halal ye...




No comments:

Post a Comment